Seniorit kylpylämatkalla

17.11.2015

Kuvassa aluekerhon varapuheenjohtaja Airi Lindberg matkanjohtajana toivottamassa seniorit  tervetulleiksi kylpylään
Kuvassa aluekerhon varapuheenjohtaja Airi Lindberg matkanjohtajana toivottamassa seniorit tervetulleiksi kylpylään

Jytyseniorit ry Uudenmaan aluekerhon kylpylämatka Tallinnaan

Jytyseniorit ry Uudenmaan aluekerhon marraskuun alussa järjestämälle kylpylämatkalle Tallinnan Kalev Spahan osallistui 21 senioria. Suurin osa matkaajista oli ollut aiemmilla aluekerhon kylpylälomilla, mutta ilahduttavaa oli saada joukkoon uusiakin osallistujia.

Matkapakettiin kuuluvien ja itse ostettujen hemmotteluhoitojen välissä ehti kylpylän hyvän sijainnin vuoksi käydä ostoksilla ja kävelyretkillä mm. vanhassa kaupungissa. Lisäksi oli mahdollisuus osallistua kylpylän järjestämille opastetuille retkille. Onnistuneiden matkajärjestelyjen lisäksi kaunis sää kruunasi matkan.

Kuvassa aluekerhon varapuheenjohtaja Airi Lindberg matkanjohtajana toivottamassa seniorit  tervetulleiksi kylpylään