Muutoksia vakuutettujen ikärajoihin ja tietoa If etuohjelmasta

28.6.2015

IF ilmoittaa

Ikämuutosten myötä pystymme entistä paremmin vastaamaan senioriasiakkaidemme henkilövakuutustarpeisiin. Jatkuvaan Matkavakuutukseen liittyvä Matkustajaturva ja vain matkalla voimassaolevat, tapaturman varalta olevat turvat päättyvät viimeistään sen vakuutuskauden lopussa, jonka aikana vakuutettu on täyttänyt 90 vuotta. Ifin Henkilövakuutusten ikärajaa nostettiin jopa 100 vuoteen saakka. Lisäksi etuohjelmaamme on muutettu siten, että yhä vähemmillä vakuutuksilla pääsee alennusprosentteihin.

Järjestöyhteistyö tarjoaa enemmän etuja sinulle

Ifin yhteistyöjärjestön jäsenenä saat monia etuja ja säästät selvää rahaa

Yhteistyöjärjestömme jäsenenä saat suuremman alennuksen vakuutuksistasi - 11 % jo yhdestä vakuutuksesta, kun sinulla on Ifin paperitön palvelu. Parhaimmillaan alennuksesi on jopa 16 %, sillä etusi kasvavat asiakkuutesi mukana. Lisäksi kerrytät vahingottomista If Omavastuurahaa.

Vakuuta itsesi ja perheesi nyt entistä edullisimmin: Ifin ja Kalevan yhteistyöjärjestöjen jäsenenä saat *Suomen edullisimman henkivakuutuksen. Vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

*Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu 11/2013

IF ETUOHJELMA PALKITSEE JA PALVELEE

Kun sinulla on kotivakuutus tai kasko*. 11 % alennusta vakuutuksista, 20 € vuodessa If omaavastuurahaa

->