Uudenmaan aluekerho tiedottaa

5.2.2015

Jäsenkirje 3/2015

Syystervehdys!

Kesä on mennyt nopeasti ja muistoissa on aluekerhon kesän retki, joka suuntautui Mustioon ja Fiskarsiin. Retkellä oli mukana 47 henkilöä eri puolilta Uuttamaata, säät suosivat ja retkellä oli mukava tunnelma. Ensi kesän kohteista tai muista tapahtumista voi lähettää ehdotuksia hallitukselle,

sillä päiväretkikohteita on useampia Uudellamaalla ja naapuri maakunnissa, joten vaihtoehdoista on vaikea valita ilman jäsenten toivomuksia.

Tulevaa toimintaa:

Areena näyttämö

Toivomusten perusteella hallitus on varannut Areena näyttämöön lippuja Martti Suosalon tulkitsemaan Palvelija esitykseen. Liput on varattu 19.10.15 klo 19.00 näytökseen. Lippuja saatiin 30 kpl, joten ilmoittaudu nopeasti.

”Martti Suosalo taituroi Kari Hotakaisen näytelmässä. Palvelija on Hota-kaisen uusi, Helsingin Kaupunginteatterille kirjoittama yksinpuhelu. Se tarkastelee palvelijuutta – onko se ammatti vai ihmisessä oleva luonne. Eri elämän vaiheissa tapaamme palveluammatissa toimivia ihmisiä, ensirää-käisyn todistavasta kätilöstä aina haudankaivajaan.Toisille palvelijan rooli sopii kuin hanska käteen, mutta toisia se alkaa rassata. Kuinka paljon voi ihmiseltä pyytää, missä kulkee raja, kun palvelijan mitta tulee täyteen? ”

Areena näyttämön osoite Hämeentie 2, Helsinki, liput maksavat jäsenille 25,00 € ja ei jäsenille 30 €. Varaukset Airi Lindberg puh 0400 220006 tai lindberg.airi@gmail.com Varaukset ja maksut 30.9.15 mennessä aluekerhon tilille.

Käytä Viitenumeroa 1630

Terveys-, Kauneus-, Muoti, Koru&Kello

ja luonnollisesti 5 upeaa tapahtumaa samalla lipulla. Helsingin Messukeskus lauantaina 17.10.2015 klo 10.00 -18.00. Netistä löydät päivän ohjelman luentoineen ja näytteille asettelijat. Voit myös liittyä messuklubiin niin saat

lisätietoa tapahtumista. Lipun hinta 6,00 € kpl. Sitovat varaukset ma 21.9.2015 mennessä aila.parikka@kolumbus.fi tai 0400 488871 Maksu tilille Aila Parikka FI94 52971440 0070 85 tai käteisellä jakaessani liput (myöhemmin sovitussa

paikassa klo 9.50).

Kylpylämatka Tallinaan Kalev spa kylpylään marraskuussa

Matka toteutetaan siten, että viiden päivän matka on 1.11 – 5.11 ja kahdeksan päivän matka 1.11 – 8.11.15. Viiden päivän matkan hinta on jäsenille 264 € ja ei jäsenille 274 €. Kahdeksan päivän matkan hinta on 399€ jäsenille ja ei jäsenille 419 €, muutamia paikkoja on vielä jäljellä,

matkan järjestäjänä toimii Matkapojat. Lippuja voi tiedustella Airi Lindbergiltä, katso yhteystiedot edellä. Kalev Span sijainti on erinomainen, lähellä satamaa ja aivan Tallinnan vanhan kaupungin tuntumassa. Maksut välittömästi aluekerhon tilille, käytä viitenumeroa 1627

Joululukonsertti Temppeliaukion kirkossa 3.12.15 18.30

Konsertin järjestäjänä on Lastenklinikan kummit ry. Lippujen hinta on jäsenille 25,00 ja ei jäsenille 27,50. Konsertissa on perinteisesti tunnettuja taiteilijoita. Tarkempia tietoja Airilta. Varauksia ottaa vastaan Airi Lindberg, ks. katso yhteystiedot yllä. Varaukset ja maksu viimeistään 15.11.15 mennessä. Käytä viitenumeroa 1643

maksut aluekerhon tilille FI44 1026 3000 4048 40, paitsi Terveysmessut

Tiedoksi! Ilmoittakaa osoitteen muutokset ja sähköpostiosoitteenne sihteerille reijo blomberg 050 5559 118.

näin varmistatte tiedon tapahtumista ajoissa.Jäsentiedote luettavissa myös osoitteessa http://aluekerhouusimaa.suntuubi.com/

OOPPERAN KUMMITUS

Olemme onnistuneet saamaan lippuja maailman suosituimpaan musikaaliin. Musikaali esitetään Suomen Kansallisoopperassa os. Helsingintie 58

maaliskuun 3. päivänä 2016 kello 19.00 Liput jäsenille 60 € (normaalihinta 77 €) ja ei jäsenille 69,90€.Varaukset 15. 10 mennessä Airi Lindbergille, puh. 0400 220006 tai s-posti lindberg.airi@gmail.com. Maksu viimeistään 15.10 mennessä aluekerhon tilille FI44 1026 3000 4048 40

Viitenumero annetaan varauksen yhteydessä.

Tervetuloa oopperaan ja tapahtumiimme!