Lounais-Suomen aluekerho

Elvi Vuorisalo
elvi.vuorisalo@pp.inet.fi
040 538 5572

06.-08.06. Matka Tarttoon, hinta 225,00€, tiedustelut Ilse Lehti, puh. 0400 537968 sähköp. ilse.lehti@gmail.com

14.06. Aira Samulinista  kertova suurmusikaali, kesäteatteri Valkeakosken Apianniemessä Matkan hinta Porista 50,00€, sis. matkan, lipun ja lounaan Kolmikannan ABC-asemalla. Bussikuljetus Porista, matkan varrelta pääsee mukaan, hinta määräytyy sen mukaan, ota yhteys Ilseen, yht.tiedot edellä

08.-09.09. Hamina Tattoo Matkan hinta Porista 130,00€, sis. matkan, lipun ja majoituksen Porvoossa. Bussikuljetus Porista, matkan varrelta pääsee mukaan, hinta määräytyy sen mukaan, ota yhteyttä Ilseen, yht. tiedot edellä.

15.-20.09. Ruskamatka Leville, sis. matkat, hotelli majoituksen, aamiaiset, päivälliset, kylpylän ja kuntosalin käytön.  Bussikuljetus Raumalta, matkan varrelta pääsee kyytiin. Bussi kuljettaa päivittäin valitsemaamme tunturiin patikoimaan. Matkan hinta n. 570,00€, kaikkia tarjouksia ei vielä saatu. Joihinkin ay-liittoihin kuuluville tästä vielä. alennus. Tästä tiedustelut ja tarkemmat tiedot sekä esite pyynnöt Pirkko Karttunen, 040 539 9235, sähköp. pirkkoesteri.karttunen@gmail.com

Vko 39 tai 40 on suunnitteilla matka Italian Toscanaan, matkan hinta n 800,00€, sisältää bussimatkat lennot, majoituksen. Tästäkin tarkemmat tiedot vielä puuttuvat, jos olet kiinnostunut, ota yhteys Ilseen yth. tiedot edellä

Kuvassa Lounais-Suomen aluekerhon hallitus. Henkilöt oikealta vasemmalle: Meeri Lamminen, puheenjohtaja, Arja Lassila, sihteeri, Orvokki Hakanen, Anneli Lehtovuori, Heljä-Riitta Heikkonen, Ilse Lehti ja Elvi Vuorisalo.
PDF-tiedostojYTYsenioreiden kesäpäivä_2018.pdf (317 kB)
Jytysenioreiden kesäpäivä 2018